მერსედესის ისტორია 1886 წელს იწყება, როდესაც კარლ ბენცმა პირველი ბენზინის ძრავაზე მომუშავე ავტომობილი შექმნა. რამდენიმე წლის შემდეგ, 1890 წელს, გოტლიბ დაიმლერმა და ვილჰელმ მაიბახმა დააფუძნეს Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG). სახელი "მერსედესი" კომპანიას ემილ ელინეკის ქალიშვილის პატივსაცემად ეწოდა. ელინეკი DMG-ს დისტრიბუტორი და მრბოლელი იყო. 1901 წელს DMG-მ გამოუშვა Mercedes 35 HP, რომელიც ელინეკის მიერ იყო შეკვეთილი.
1926 წელს მოხდა მნიშვნელოვანი გაერთიანება - DMG და Benz & Cie. შეერწყნენ ერთმანეთს და შექმნეს Daimler-Benz AG. ამ დროიდან მოყოლებული, ყველა მათი ავტომობილი Mercedes-Benz-ის ბრენდით იწარმოებოდა. 1930-იან წლებში Mercedes-Benz უკვე პრემიუმ კლასის ავტომობილების სინონიმად იქცა. მეორე მსოფლიო ომის შემდეგ კომპანიამ წარმოება განაახლა და გააგრძელა ინოვაციური მოდელების შექმნა.
თანამედროვე ეპოქაში კომპანიამ რამდენიმე მნიშვნელოვანი ცვლილება განიცადა. 1998 წელს Daimler-Benz AG-მ შეიძინა Chrysler Corporation და შეიქმნა DaimlerChrysler AG. თუმცა, 2007 წელს Chrysler-ი გაიყიდა და კომპანია Daimler AG-დ გადაკეთდა. 2019 წელს კი კომპანიის სახელი კვლავ შეიცვალა და გახდა Mercedes-Benz Group AG.
რაც შეეხება საქართველოში მერსედესის წარმოებას, ამ მხრივ ინფორმაცია შეზღუდულია. საქართველოში მერსედესის სრულმასშტაბიანი წარმოების შესახებ ოფიციალური ცნობები არ არსებობს. 1990-იან წლებში არსებობდა გეგმები საქართველოში მერსედესის ავტობუსების აწყობის შესახებ, თუმცა ეს პროექტი არ განხორციელებულა.
საქართველოში არსებობს Mercedes-Benz-ის ოფიციალური დილერები და სერვის ცენტრები, რომლებიც უზრუნველყოფენ ავტომობილების იმპორტს და მომსახურებას. ასევე, ქვეყანაში მოქმედებს მცირე საწარმოები, რომლებიც ახორციელებენ Mercedes-Benz-ის ავტომობილების რემონტს და მოდიფიკაციას, თუმცა ეს არ წარმოადგენს ოფიციალურ წარმოებას